Розпорядження №46-р від 09.03.2022
Методичні рекомендації для проведення моніторингу практичної підготовки підрозділів університету
Тривалість робочого часу студентів на практиці
Для керівників-методистів методичні рекомендації
Рекомендації для організації та проведення практики
Фотозвіт Початкова освіта 2022
***********************************************************************************************
Практичне навчання молоді АГЕНТАМИ ЗМІН
16.05.2022 р. відбулася ознайомчо-організаційна зустріч, присвячена початку навчальної практики для студентів економічного факультету 2-го та 3-го курсу денної та заочної форми навчання спеціальності «Фінанси, банківська справа і страхування».
Зі вітальними словами до студентів звернулися завідувач кафедри фінансів, доктор економічних наук, професор Омелян Левандівський, керівник навчальної практики, кандидат економічних наук, доцент Тарас Сус. Вони коротко розповіли про значення навчальної практики та побажали студентам плідної праці .
Керівниця бази практики – директорка Проектно-освітнього центру «АГЕНТИ ЗМІН», кандидатка економічних наук, доцентка Світлана Кропельницька представила основні вимоги до навчальної практики та охарактеризувала діяльність Проектно-освітнього центру «АГЕНТИ ЗМІН» за попередній період його роботи, зробила акценти на пріоритетних напрямах діяльності, на інструментах здобуття практичних навичках у проектній сфері, а також згадала про історії успіху, які вже реалізовані нашими студентами–фінансистами спільно з викладачами кафедри фінансів – фахівцями Центру «Агенти змін» ПНУ.
Фахівчиня Проектно-освітнього центру «АГЕНТИ ЗМІН» кандидатка економічних наук, доцентка Тетяна Мигович описала основні компетентності, які студенти здобудуть у результаті проходження навчальної практики, та хід виконання першого завдання, яке мають виконати практиканти. Це завдання стосується опрацювання базових презентацій за напрямами проектної діяльності Проектно-освітнього центру «АГЕНТИ ЗМІН» та написання анотацій за ними. Тетяна Мигович пояснила студентам алгоритм процесу отримання доступу до базових презентацій.
Під час зустрічі фахівчиня Центру з питань науково-дослідних проектів, доцентка Зоряна Криховецька розказала студентам порядок виконання завдань, зокрема, як підготувати характеристику одного (за вибором) з успішно реалізованих в Україні проєктів. Вона також звернула увагу на дотримання академічної доброчесності та креативності при підготовці завдань.
Завершальним етапом практичної підготовки студентів є систематизація усіх завдань практики у формі Звіту. Світлана Кропельницька повідомила про нові креативні підходи до його виконання у цьому році. Також особливістю цьогорічної навчальної практики для студентів стане проведення тренінгів-вебінарів, які підготувала команда «Агентів змін» ПНУ.
Студенти, котрі успішно пройдуть усі заплановані тренінги, зможуть отримати сертифікати, що будуть підтвердженням їх стажування та здобуття додаткових компетентностей з проєктної грамотності та управління різними типами проєктів.
*************************************************************************************************
Педагогічний факультет. Настановча нарада з питань організації та проведення навчально-ознайомлювальної практики в центрах соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді.
18 квітня 2022 р. відбулася настановча онлайн-нарада з питань організації та проведення навчально-ознайомлювальної практики в центрах соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді для студентів 1 курсу ОП Соціальна робота денна і заочна форми навчання.
В умовах сьогодення навчально-ознайомлювальна практика проходитиме за місцем проживання студентів. Базами практики стали центри соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді, територіальні центри ОТГ, благодійні фонди міста, району, області та сусідніх областей.
Під час настановчої наради керівник-методист навчально-ознайомлювальної практики в центрах соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Кулик І.В. ознайомила студентів з метою, завданнями практики, змістом та обов’язками студентів-практикантів, надала необхідні рекомендації щодо організації, якості виконання завдань та вимог до оформлення звітної документації.
Після завершення онлайн-наради студенти, які проходять практику м. Івано-Франківську продовжили роботу вже офлайн на базі БФ «Карітас». Наталія Дмитрівна ознайомила студентів з структурою, напрямками та змістом роботи благодійного фонду. Студентів-практикантів закріпили за працівниками фонду і ознайомили з умовами та графіком проходження практики.
Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи висловлює вдячність дирекції БФ «Карітас», стейкхолдеру ОП Соціальна робота Наталії Дмитрівні Козакевич за сприяння та допомогу в організації проходження практики.
************************************************************************************************
Факультет фізичного виховання і сорту. Настановча конференція з виробничої педагогічної практики.
7.02.2022 р., у рамках реалізації освітньої програми 014 середня освіта. Фізична культура, відбулась настанова конференція з виробничої педагогічної практики! В заході прийняли участь представники стейкхолдерів-вчителі фізичної культури баз практики: Яків Павленко, Роман Бекер, Володимир Іванов, Андрій Кохман (більшість з вище зазначених педагогів є випускниками факультету) , викладачі кафедри ТМФК та студенти 4 курсу денної та заочної форми навчання! Обговорили питання щодо організації та проведення практики, особливості уроків фізичної культури в умовах НУШ, запровадження нових модулів в програму фізичної культури та важливості здобуття ОР магістр для кар’єрного розвитку й росту в педагогічній діяльності! Завтра розпочинаємо нашу практичну роботу в закладах середньої освіти.
*************************************************************************************************

*************************************************************************************************
Педагогічний факультет. Нарада з питань організації та проведення науково-педагогічної (виробничої) практики.
Практичну підготовку студентів спеціальності 011 Освітні,педагогічні науки здійснює кафедра педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика згідно наскрізної програми практик, що регламентує мету, зміст і послідовність проведення практики. Практика передбачає отримання студентами достатнього обсягу практичних знань і навичок педагогічної діяльності. З цією метою наскрізною програмою передбачене безперервне практичне навчання студентів, починаючи з 1-го курсу і до випуску. Строки проведення практик визначені в навчальному плані.
Відповідно освітньо-професійної програми та навчального плану підготовки фахівців за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки передбачена науково-педагогічна (виробнича ) практика (1 курс, ІІ семестр, 4 тижні (90год)).
01 лютого 2022 року відбулася настановча нарада з питань організації та проведення науково-педагогічної (виробничої) практики для студентів першого курсу денної та заочної форми навчання педагогічного факультету другого (магістерського) рівня вищої освіти.
У роботі наради взяли участь завідувач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика доцент, кандидат педагогічних наук Прокопів Л.М., керівник практики доцент, кандидат педагогічних наук Ковальчук В.М, викладачі кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика, студенти денної та заочної форм навчання.
Метою науково-педагогічної (виробничої) практики майбутніх викладачів закладів вищої освіти є виховання у студентів потреби систематично поновлювати свої знання і творчо застосовувати їх у практичній діяльності, спираючись на знання з психології, педагогіки.
Науково-педагогічна (виробнича) практика складається з трьох етапів:
І етап – підготовчий. На цьому етапі здійснюється аналіз організаційно-функціональних особливостей бази практики та розробляються дидактично-методичні матеріали до майбутніх занять.
II етап – реалізація основних функцій викладача в умовах конкретного навчального закладу.
III етап – підсумковий. Включає підготовку звіту, його захист і підсумкове оцінювання результатів практики.
З урахуванням особливостей організації освітнього процесу в період карантину науково педагогічна (виробнича) практика студентів спеціальності «Освітні, педагогічні науки» передбачає її проходження на базі кафедр «Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника» змішаною формою навчання (онлайн, офлайн). Викладачі-методистиознайомили студентівіз особливостями виконання індивідуальних завдань та оформленням документації практики. В ході наради визначено дату проведення звітної конференції.
*************************************************************************************************
Стажування та практика у Болгарії студентів ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»
Факультет туризму (декан, професор Володимир Степанович Великочий) часто є ініціаторами сучасних актуальних інноваційних заходів для своїх здобувачів освіти різних освітніх програм. Але онлайн конференція «Стажування та практика в Болгарії», що відбулась 2 листопада 2021 року на базі Центру інноваційних освітніх технологій «PNU-EcoSystem»між колишніми випускниками та сучасними студентами Факультету туризму, може зацікавити своїм змістом та можливими планами на майбутнє здобувачів освіти всіх підрозділів Університету.
У 2016 році студенти-практиканти, які працювали в готелях Болгарії, що були їхніми базами практики, за продемонстрований свій високий теоретичний і практичний рівень підготовки, були запрошені на постійну роботу в них. За цей час їхній кар’єрний ріст є таким, що дає можливість їм працювати на відповідальних посадах відомої міжнародної фірми MРM. Саме вони стали ініціаторами такої онлайн конференції-зустрічі, щоб поділитися досвідом свого успіху за кордом під час стажування і допомогти студентам до початку літа зорієнтуватися у можливості пройти стажування чи практику у 9 готелях Болгарії міжнародної фірми MРM.
Звичайно, це насамперед стосувалося здобувачів вищої освіти Факультету туризму, але такі умови стажування влітку можливі для тих студентів, що мають у планах майбутнє літо 2023 провести креативно та матеріально зробити вклад у свою фінансову складову.
Декан факультету, професор В.С. Великочий наголосив на вимогах до організації такого стажування студентів за кордоном у готелях Болгарії:
- документи, що засвідчують повноліття (паспорт громадянина України, закордонний паспорт);
- документи про «Covid-19» (документ про вакцинацію, інші документи);
- перевірити себе чи ви готові до такого виду роботи і в таких незнайомих умовах за кордоном;
- знання різних мов теж має значення для отримання відповідальних посад. «Мова – це ваш інструмент до успіху у стажуванні та кар’єрному рості під час стажування у Болгарії», наголосив професор В.С. Великочий.
- вміти працювати в команді, нести відповідальність за кожний свій крок на посаді в готелі;
- мати дозвіл від батьків для виїзду за кордон у Болгарію.
Професор В.С. Великочий наголосив теж про важливий аспект такого перебування студентів за кордом через гарантований юридичний супровід:
- є укладена угода про співпрацю між ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» та міжнародною фірмою MРM Болгарії (9 її готелів готові приймати студентів на все літо для стажування);
- гарантоване повне працевлаштування на посадах в готелях через Міністерство праці Болгарії;
- гарантована вчасна виплата фіксованої заробітної плати;
- повну оплату за проїзд, проживання, харчування бере на себе міжнародна фірма MРM Болгарії.
Цікавими були щирі розповіді студентів, які цього року 2021 відбували стажування у цій фірмі. Їхні враження свідчили про те, що для молодих людей, які хочуть удосконалити свої фахові знання, здобути мовну практику, підняти свій фінансовий рівень , а також між тим просто відпочити – варто скористатися такою можливістю пройти стажування у
Міжнародній фірмі MРM Болгарії.
Пропонуємо мобільні телефони контактів для тих студентів, що зацікавилися можливістю проходження стажування за кордом у Болгарії:
380989750355
380959476068
Шановні студенти! Бажаємо вам успіху!
****************************************************************************************************
Педагогічний факультет. Звітна конференція з питань проходження виробничої практики.
03.11.2021 р. відбулася звітна конференція з питань проходження виробничої практики студентами ІІІ курсу ОР «бакалавр» спеціальності 231 «Соціальна робота». Цього року студенти денної та заочної форм навчання проходили виробничу практику у Центрах соціальних служб із 11.10.2021 р. до 23.10.2021 р. Факультетські керівники-методисти (Протас О. Л., Сабат Н. І.), керівники-методисти від кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи заслухали звіти студентів про особливості їхньої практичної діяльності. Гарно доповнювали студентські виступи презентації, зі слайдів яких можна було побачити різні види роботи студентів. Варто відзначити виступи Юлії Дорош, Юлії Князевої, Анастасії Крицун, Христини Танасійчук, Марії Токар та інших.
Підсумовуючи звітну конференцію, факультетський керівник практики Наталія Сабат констатувала, що успішне проходження практики дало змогу студентам удосконалити ряд фахових компетентностей, позитивно вплинуло на формування їх як майбутніх фахівців соціальної сфери.
****************************************************************************************************
Педагогічний факультет. Практика в дитячому оздоровчому таборі “Артек-Прикарпаття”.
Студенти спеціальності «Соціальна робота» Педагогічного факультету пройшли практику в дитячому оздоровчому таборі «Артек-Прикарпаття»
У рамках Угоди про співпрацю студенти спеціальності «Соціальна робота» Вишнівська Богдана, Гаврилів Анна, Дзівак Ольга, Крушельницька Тетяна, Леньо Наталія, Лябига Ірина, Оленюк Тетяна з 10 до 30 жовтня 2021 року пройшли практику в дитячому оздоровчому таборі «Артек-Прикарпаття». Цей сучасний дитячий курортно-оздоровчий табір – чудове місце для оздоровлення, незабутніх вражень, активного відпочинку. Діти від 7-ми до 17-ти років, що приїхали у Трускавець з різних куточків України, проживали у комфортабельних номерах СПА-готелю «Женева», отримували чотириразове харчування.
Важливим є освітнє спрямування табору: діти продовжували навчатися дистанційно, і вожаті контролювали цей процес. Також наші студенти у рамках програми проводили заняття Мовного клубу, курсів акторської майстерності, конкурс «Міс і Містер грація», займалися з дітьми у Творчій майстерні, танцювальному гуртку. Дуже сподобалися відпочиваючим додаткові заняття зі стретчингу, які для них організували студентки групи СР-31 Оля Дзівак і Таня Крушельницька. Захоплюючі конкурси, вікторини, майстер-класи, тематичні вечори – далеко не повний перелік форм активного відпочинку дітей, які, завдяки підтримці студентів-вожатих, подарували відпочиваючим незабутні емоції. Студентки-вожаті танцювали з дітьми веселі анімашки, проводили проективні методики, психологічні тести, ігри на свіжому повітрі. Цікавими для дітей були конкурси загонових куточків, танцювальних батлів, битви хорів, ліги сміху тощо.
Методичну й організаційну підтримку студентам надавали викладачі-методисти кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи професор Михайлишин Г. Й., доцент Кулик І. В., викладач Сабат Н. І., які спрямовували роботу вожатих на формування у дітей ціннісних орієнтирів, створення для них ситуації успіху, за якої вони могли б реалізувати власні здібності й таланти, оволодівати новими компетентностями.
Для студентів спеціальності «Соціальна робота» це був перший досвід діяльності вожатими. Звичайно, не все вдавалося одразу, проте дівчата дуже старалися, наполегливо вчилися й удосконалювали свої організаторські вміння. «Найціннішим для мене, – зізнається Ірина Лябига, студентка групи СР-31, – стали повага, любов діток із мого загону, їхні малюнки й обійми. Я вкотре переконалася, що робота з дітьми – це справді моє. З нетерпінням чекаю канікул, щоб мати змогу знову попрацювати вожатою в «Артеку»».
На підсумковій нараді з питань проходження практики студенти представили фотозвіти та презентації, поділилися враженнями від проходження практики, спілкування з дітьми. Виступаючі наголосили, що практика в дитячому оздоровчому таборі «Артек-Прикарпаття» стала джерелом натхнення, сприяла їхньому професійному та особистісному зростанню.
***************************************************************************************************
Економічний факультет. Настановча нарада-онлайн з питань організації та проведення навчальної практики кафедри менеджменту і маркетингу.
*************************************************************************************************************
Педагогічний факультет. Настановча нарада щодо організації виробничої (педагогічної) практики.
На педагогічному факультеті 26 жовтня 2021 року відбулася нарада щодо організації виробничої (педагогічної) практики для студентів напряму підготовки: 013 «Початкова освіта» ОС «бакалавр» за скороченим терміном навчання. Факультетські керівники практики – професор Хімчук Л.І., доцент Бай І. Б. Зі вступним словом до учасників наради звернулась завідувач кафедри фахових методик і технологій початкової освіти професор Луцан Н.І.
У процесі наради професор Хімчук Л.І., доцент Бай І. Б. ознайомили студентів зі змістом, метою та завданнями й особливостями оформлення звітної документації виробничої (педагогічної) практики, висвітлили організаційні вимоги щодо її проведення.
Фахові керівники-методисти: доценти кафедри фахових методик і технологій початкової освіти – Плетеницька Л.С., Ушневич С.Е., Замрозевич С.В., професор кафедри педагогіки початкової освіти Цюняк О.П., професор кафедри фахових методик і технологій початкової освіти Височан Л.М. висловили рекомендації студентам, щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти, методики проведення уроків з різних освітніх галузей початкової школи, подали перелік завдань з психології та педагогіки й узгодили графіки проведення індивідуальних консультацій для студентів.
Учасники наради обговорили можливості удосконалення електронного обігу звітної документації та створення електронної бази виробничої (педагогічної) практики.
*************************************************************************************************************
Навчально-науковий інститут мистецтв. Настановча нарада щодо проходження виробничої педагогічної практики в закладах вищої освіти.
18 жовтня 2021 р. відбулася настановча нарада з питань проходження виробничої педагогічної практики в закладах вищої освіти студентами 2 курсу ОР «магістр», ОП 014.12 Середня освіта «Образотворче мистецтво»
Із настановами до студентів звернувся завідувач кафедри методики викладання образотворчого і декоративно-прикладного та дизайну професор Богдан Михайлович Тимків, а також наставники-методисти ознайомили студентів з умовами проходження практики та надали дали цінні поради.
Інститутський керівник, доцента, Лілія Синишин наголосила, що студенти набули усіх компетентностей, потрібних для викладача та академнаставника, тому готові працювати як у режимі офлайн, так і в режимі дистанційного навчання.
Бажаємо студентам-практикантам плідної та успішної роботи!
*************************************************************************************************************
Педагогічний факультет. Кафедра педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика. Настановча нарада з питань організації та проведення науково-педагогічної (виробничої) практики.
18 жовтня 2021 року відбулася настановча нарада з питань організації та проведення науково-педагогічної (виробничої) практики для студентів другого курсу денної та заочної форми навчання педагогічного факультету другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки.
В роботі наради взяли участь завідувач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика доцент, кандидат педагогічних наук Прокопів Л.М., керівник практики доцент, кандидат педагогічних наук Ковальчук В.М, викладачі кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика, студенти.
Метою науково-педагогічної (виробничої) практики майбутніх викладачів закладів вищої освіти є забезпечення практичного пізнання закономірностей професійної діяльності та оволодіння способами її організації, вміння вирішувати конкретні методичні завдання згідно з умовами педагогічного процесу; виховання у студентів потреби систематично поновлювати свої знання і творчо застосовувати їх у практичній діяльності; формувати у студентів навички організації виховної роботи, спираючись на знання з психології, педагогіки; вироблення творчого підходу до педагогічної діяльності.
З урахуванням ситуації, що склалась, та необхідності виконання кожним здобувачем освіти індивідуального навчального завдання, розробленого на основі відповідних освітніх програм та навчальних планів, з урахуванням особливостей організації освітнього процесу в період карантину науково-педагогічна (виробнича) практика студентів спеціальності «Освітні, педагогічні науки» передбачає її проходження на базі кафедр ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» за змішаною формою навчання (лекції-онлайн, практичні-офлайн). Викладачі-методисти ознайомили студентів із особливостями виконання індивідуальних завдань та оформленням документації практики. В ході наради визначено дату проведення звітної конференції.
**********************************************************************************************************









*******************************************************************************************************
Педагогічний факультет. Настановча нарада щодо організації виробничої (педагогічної) практики.
На педагогічному факультеті 23 вересня 2021 року відбулася нарада щодо організації виробничої (педагогічної) практики для студентів напряму підготовки: 013 «Початкова освіта» ОС «магістр». Факультетський керівник-методист практики – доктор педагогічних наук, професор Хімчук Ліліана Іванівна.
У процесі наради професор Хімчук Л.І. ознайомила магістрантів з метою та завданнями, змістом й особливостями оформлення звітної документації виробничої (педагогічної) практики, висвітлила організаційні вимоги щодо її проведення. Фахові керівники-методисти: доценти кафедри фахових методик і технологій початкової освіти – Романишин Р.Я., Плетеницька Л.С., професор кафедри фахових методик і технологій початкової освіти Височан Л.М., доцент кафедри педагогіки початкової освіти Кіліченко О.І. завідувач кафедри психології розвитку Паркулаб О.Г. висловили рекомендації магістрантам щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти, методики проведення уроків з різних освітніх галузей початкової школи, подали перелік завдань з психології та педагогіки й узгодили графіки проведення індивідуальних консультацій для студентів.
Учасники наради обговорили можливості удосконалення електронного обігу звітної документації та створення електронної бази виробничої (педагогічної) практики.
******************************************************************************************************
Відокремлений структурний підрозділ «Івано-Франківський фаховий коледж”.
30 серпня 2021 р. відбулася онлайн нарада з практик: «Спостержлива» та “Виховна”для студентів 3 курсу спеціальності «Початкова освіта».
Керівник практики Марта Ярославівна Чупровська ознайомила студентів з наказами та здійснила розподіл по школах м. Івано-Франківська. Керівник – методист Цюняк О.П. повідомила основні завдання, які повинні виконати практиканти, Довбенко С.Ю. розповіла про особливості виховної роботи під час освітнього процесу в школі. Ликтей Л.М. ознайомила з методичними рекомендаціями педагогічної практики. Гоцуляк К.І. провела інструктаж з техніки безпеки та наголосила про дотримання карантинних вимог.




Факультет філології. Звітна конференція щодо виробничої навчально-виховної педагогічної практики.









































*******************************************************************************************************
Педагогічний факультет. Спеціальність “Дошкільна освіта”. Підсумкова конференція захисту результатів виробничої практики.
















Інститут післядипломної освіти та довузівської підготовки.
Семінар “Сучасні аспекти підготовки майбутніх логопедів до професійної діяльності: зустріч із стейкхолдерами”.
Отож, спільно з колегами-майстрами-фахівцями і керівником відділу виробничої (навчальної) практики університету Ярослава Василишин, вдосконалюємо, посилюємо змістову складову ОП “Спеціальна освіта” спеціальності 016 Спеціальна освіта 016.01 Логопедія – вперше реалізованій у






******************************************************************************************************










Інститут післядипломної освіти та довузівської підготовки
Настановча конференція навчальної практики освітньої програми “Спеціальна освіта”
*******************************************************************************************************
Кафедра теорії та методики дошкільної і спеціальної освіти
Обговорення питання практичної підготовки здобувачів першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти за ОП “Дошкільна освіта”.
1 березня 2021 року відбулась чергова онлайн-зустріч викладачів кафедри теорії та методики дошкільної і спеціальної освіти Прикарпатського національного університету ім. Василя Стефаника зі стейкхолдерами.
У засіданні взяли участь головний спеціаліст з питань дошкільної освіти Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради Балкова О.В., керівник логопедичної служби м. Івано – Франківська Кудярська Т.Р., завідувачка КДНЗ №3 «Бджілка» Палій Р.І., вихователь-методист ЗДО № 2 “Дударик” (м. Коломия) Палагнюк Г.А.
Обговорено питання практичної підготовки здобувачів першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти за ОП “Дошкільна освіта”, особливості організації та проходження практики в умовах карантинних обмежень з використанням дистанційних технологій. Узгоджено планування та алгоритм самостійних розробок здобувачами фрагментів життєдіяльності дітей раннього (ІІІ курс) та дошкільного віку (IV, І м) у формі ділових ігор, онлайн-презентацій, відеоконсультацій для батьків у співпраці з вихователями та керівниками-методистами виробничих практик на відповідних платформах.
*****************************************************************************************************
Студенти-вчителі зможуть планувати практику та шукати місця для стажування на окремій платформі
Студенти-вчителі, які під час навчання у виші мають проходити практику в закладах профосвіти, зможуть планувати та шукати місце для стажування на окремій інтернет-платформі.
Джерело:
Натомість профтехи будуть розміщувати там інформацію про потребу в практикантах і бажаний напрям їхньої спеціалізації.
https://education.24tv.ua/studenti-vchiteli-zmozhut-planuvati-praktiku-novini-ukrayini_n1570717
Як працюватиме майбутня платформа?
На ній студенти-вчителі, які під час навчання мають проходити практику в профтехах, зможуть знайти місце для стажування, спланувати практику тощо.
А заклади професійної (професійно-технічної) освіти зможуть скористатися її можливостями в тестовому режимі. Більше деталей наразі не повідомили.
Очікується, що така платформа буде створена найближчим часом.
*******************************************************************************************************
Івано-Франківський фаховий коледж. Виробнича педагогічна практика.
Три шляхи ведуть до знань:
шлях міркувань – цей шлях найблагородніший;
шлях наслідувань – це найлегший шлях;
і шлях досвіду – цей шлях найтяжчий.
Конфуцій
Щороку студенти спеціальності «Дошкільна освіта» проходять виробничу педагогічну практику. Цього року 86 студенток ІІІ курсу матимуть можливість відчути себе справжніми вихователями, перевірити свої знання з педагогіки та методик дошкільної освіти, а головне, отримати той неоціненний практичний досвід живого спілкування з дітками різного дошкільного віку.
4 лютого 2021 року відбулася настановна онлайн-нарада щодо організації виробничої практики «Пробна» для студентів спеціальності «Дошкільна освіта». Заступник директора з навчально-виробничої роботи М.Я.Чупровська ознайомила присутніх з наказом щодо проведення виробничої практики та з її особливостями. Від голови циклової комісії професійно-практичної підготовки спеціальності «Дошкільна освіта» О.Д.Селепій студенти отримали інформацію (алгоритм проведення практики, методичні поради щодо організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти в умовах адаптивного карантину). Було зазначено, що методичні рекомендації щодо проведення різних видів практики розміщені на сайті коледжу в рубриці Навчальний процес (закладка Практика) і на сторінці циклової комісії спеціальності «Дошкільна освіта» в рубриці Практика, що допоможе в роботі як студентам.
Керівники-методисти від коледжу, зокрема викладачі Червінська І.Б., Костан І.Й., Данів Т.Ю., Багрій М.А. звернули увагу на обов’язковість дотримання техніки безпеки та профілактично-гігієнічних вимог під час проходження виробничої практики.
*******************************************************************************************************
Факультет математики та інформатики.
Настановча нарада виробничої науково-педагогічної практики студентів спеціальності “Середня освіта (Інформатика)” ОР “Магістр”.
З 1 лютого студенти спеціальності “Середня освіта (Інформатика)” ОР “Магістр” проходитимуть на протязі 6 тижнів виробничу науково-педагогічну практику. У зв’язку з цим, було проведено методичну нараду. Дрінь Б.М., як основний методист, повідомив студентів про особливості практики та вимоги до звітної документації. Дудка О.М. продемонструвала шаблон сайту студента-практиканта та надала рекомендації щодо його заповнення. Власій О.О. розказала магістрантам про можливості інтелектуального менторства в Code Club. Викладачі кафедри математики та інформатики і методики навчання відповіли на усі питання студентів, а також обговорили стратегію роботи над магістерськими дослідженнями на цей семестр.
*******************************************************************************************************
Івано-Франківський коледж.
Захист виробничої (технологічної) практики спеціальності “Дизайн”.
24 грудня у студентів 4 курсу на спеціальності «Дизайн» відбувся захист виробничої (технологічної) практики. Мета практики: закріплення та поглиблення теоретичних знань, отриманих студентами в процесі вивчення циклу теоретичних фактичних дисциплін, а також надбання первинного досвіду роботи в умовах конкретного підприємства.
Завдання для студентів на виробничій практиці пов’язані зі спеціалізацією підприємств і, як правило, це дизайн інтер’єру приміщень, дизайн меблів та устаткування, розробка декоративного панно, тощо.
Виконуючи завдання практики, студенти проявили творчий, системний підхід до аналізу і оцінки стану організації творчої роботи на підприємстві.
Виробнича практика надала студентам можливість набути практичних навичок за обраним фахом, адаптуватися до виробничого середовища і, таким чином, підготуватися до подальшої практичної діяльності.